top of page
Featured Review

Kidsrun in het mooie Groesbeek

Gisteren deed ik mee aan de Zwitserloop Dakrun

en ook aan de kidsrun in Groesbeek.

sportbroek aan..... check.

knal roze shirt aan..... check.

hardloopschoenen aan..... check.

sporttas met drinkfles ingepakt

Ik ben er klaar voor, we kunnen vertrekken.

Als ik een uurtje later in Groesbeek uit de auto stap lopen we naar het plein waar het al gezellig druk is. Ik zie al kinderen met een racerunner. Ik ga op mijn racerunner zitten en doe mijn helm op.

Ik krijg ook een speciaal labeltje om mijn veter die de tijd meet.

Dan mogen we allemaal gaan opstellen om een mooie foto te maken.

Na de foto moeten we in tweetallen tegen elkaar racerunnen.

Klaar voor de start.... af! Ik ren zo hard mogelijk naar de finish en win van het jongetje. Girlpower!

een kwartiertje daarna is de kidsrun met ''gewone'' hardlopers. hierbij ben ik de enigste racerunner.

Ik weet niet precies hoeveel er hier aan meedoen maar wel een hele groep die razend snel zijn maar ik laat me niet tegenhouden, ik race er gewoon keihard achteraan en ik mag ze na de eerste bocht inhalen, ik haal er een hoop in met mijn superbenen! Ik ga wel 1000 kilometer per uur Hahaha. uiteindelijk kom ik met mijn super racerunner als 3e meisje over de finish! Mijn ouders roepen enthousiast: woehoeeejjj yeahhh hup Esmeetje!!! Er wordt enthousiast gejuicht en geklappen voor mij!! Een super aardige man met een microfoon in zijn hand geeft me een high five.

Daarna is het mooie racerunner avontuur voor vandaag afgelopen..

het was een fantastische dag om nooit te vergeten!!

Ik hoop nog veel racerunning evenementen mee te mogen maken!!

Wat een topdag was dit! een dag om nooit te vergeten!

Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page