top of page
Featured Review

Christmasrun RONDomCLMBRG

25 december was het zover, iets waar ik lang naar uit heb gekeken: een echte run door hartje Culemborg in kerstsferen van maar liefst 5 km! Rond de klok van elven arriveerden we op de plaats waar de run startte. Lieve Bas en Nelleke waren ook gearriveerd, we waren er helemaal klaar voor! Mijn RaceRunner was mooi versiert, we hadden alle drie een kerstmuts op. Het feest kon beginnen! Het was een mooie route. We liepen over een stukje weg met veel bomen, maar ook moesten we een steile dijk op klimmen. Pittig maar wel heel erg leuk en uitdagend. Onderweg hadden we genoeg te babbelen met elkaar. We kwamen veel andere "kerstmutsen" tegen die ook meededen aan de Christmas run! Mensen vonden mijn RaceRunner interessant, dat kon ik merken want ik zag ze dan dan kijken. Het was een onvergetelijke run, mijn droom is behaald en uitgekomen. Ik ben trots op mijn lieve trainers , en trainster Nelleke die mij tot het moment van de run hiervoor heeft getraind! Maar ik ben stiekem ook heel trots op mezelf haha, maar ook op mijn lieve ouders die kwamen kijken. We waren een echt TOPTEAM!!!


Na de kerstrun zijn we gezellig verwend door mijn opa en oma met een heerlijke gourmet. Het was erg gezellig! Maar we waren nog niet uit-gefeest . De dag daarna hadden wij voor onze familie een kerstdiner verzorgd. Als afsluiter van het jaar ging ik nog een aantal gezellige dagen naar Limburg om mijn hartsvriend Siem te zien. Ook hebben we nog met mijn familie oliebollen gebakken.



Lieve bloglezers,

Ik wens jullie allemaal een gezond, liefdevol, en gelukkig 2022!

Op naar een mooi jaar waarin ik weer zeker mooie blogs voor jullie in petto heb!





Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page