top of page
Featured Review

Baanwedstrijd Statina 2022!

Afgelopen zondag 29 mei was het zover, de jaarlijkse baanwedstrijd bij AV Statina in Culemborg. Dit jaar deden wij mee samen met het G-topteam.


Ik deed mee aan verschillende onderdelen: Kogelstoten, verrijden (ipv verspringen) en 60 en 100 meter sprint.


Allereerst lieten we onze krachten zien in de ring bij het onderdeel kogelstoten. Wij stonden met onze racerunner in de ring, het ging eigenlijk heel goed, ik weet niet hoe ver ik heb gegooid maar vast heel ver!


Het volgende onderdeel was het verspringen. Voor ons onmogelijk, of toch niet? Nee natuurlijk niet! Voor alles is een alternatief. Zo mochten wij ver-rijden. Aanloop, en bij de streep voeten omhoog en laten uitrollen. Dat was een leuke en grappige ervaring!


Als laatste, het toetje, ons hoogtepunt: de 60 en 100 meter sprint! Ik was ingedeeld tussen lopers. Echt heel leuk! Op de 100 meter zette ik een tijd neer van 21,13 sec. En op de 60 meter een tijd van 13,58 sec.


Van de 4 atleten in mijn groepje ben ik als tweede over de finish gekomen. Op beide afstanden een mooie tijd gehaald, helaas geen Persoonlijk Record.


Niet te vergeten, om mij dat extra zetje te geven zodat ik als een speer ging, kwamen mijn lieve opa en oma en mijn ouders mij aanmoedigen!


Ennnnn..... clown Bassie rende een stukje mee om mijn motivatie op pijl te houden!


Ook Nelleke heeft er voor gezorgd dat ik zou knallen op de baan.


Het was een zeer geslaagde dag!





Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page