top of page
Featured Review

Meer mogelijkheden!

Als Racerunner zijn er meer mogelijkheden dan alleen racen over de atletiekbaan. Dit is uiteraard verschillend per persoon wat zijn of haar mogelijkheden zijn.

Afgelopen maandag trainde ik alleen, en met 2 fantastische trainers.

Ik ben weer eens een uitdaging aangegaan, namelijk.... Kogelstoten en Discuswerpen! Ik mocht dit doen terwijl uit de Racerunner was. Dat was kicken!

Ik werd gecoacht door trainster en kogelstoot en discuswerpexpert Veri. Mijn andere lieve trainster Nelleke filmde en fotografeerde mijn werp skills.

Het voelde en was echt fantastisch om te doen! Mijn record met discuswerpen was maar liefst 10 meter!! En met Kogelstoten was mijn record 4 meter! Ik ben heel trots op mijn prestaties!

Als kers op de taart heb ik nog de 1 km gelopen met mijn lieve trainster Nelleke!

Het was een hele mooie en sportieve avond!

Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page