top of page
Featured Review

2 jaar racerunnen bij Statina!

Vandaag is het alweer twee jaar geleden dat ik bij atletiekvereniging Statina in Culemborg begon met RaceRunning. Wat vliegt de tijd! Ik heb weer mooie hoogtepunten beleeft dit jaar. Ik zet het op een rijtje voor jullie.


Nieuwe atleten

Er zijn dit jaar ook twee nieuwe atleten in ons 'RaceRunning team' gekomen, Danique en Tygo. Erg gezellig om mee te trainen, kletsen en natuurlijk grapjes maken. Zij maken ons 'RaceRunning team' compleet!


Nieuwe gesponsorde RaceRunner

Op 8 maart 2021 kreeg AV Statina drie nieuwe Racerunners, gesponsord door o.a. de Dirk Kuyt foundation en Foppe Fonds. Ik kreeg een mooie groenkleurige RaceRunner.


Baanwedstrijd

Op 30 mei 2021 vond de jaarlijkse baanwedstrijd plaats. Ik deed hier mee aan het onderdeel 100 en 60 meter sprint. Wat was dat leuk. Ik liep op de 100 meter een tijd van 20,07 seconde. En op de 60 meter liep ik een tijd van 12,99 seconde. Na afloop was er een prijsuitreiking en kregen we allemaal een medaille en een praatje van onze trainers Bas en Nelleke.


RONDomCLMBRG christmasrun

Afgelopen kerst heb ik deelgenomen aan een superleuke (virtuele) run in kerstsferen samen met mijn liefste trainers. de route was door het mooie stadje Culemborg. Ik liep voor het allereerst in mijn leven, met mijn RaceRunner de 5km! Een super gave en uitdagende ervaring! We hadden genoeg te babbelen, het was heel erg gezellig! Dankjewel lieverds!!


Het was een leuk, sportief jaar. Ik hoop nog heel lang te mogen genieten van deze mooie sport, en uiteraard nog lang te mogen trainen bij deze fijne en gezellige atletiekvereniging.





Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page